kategorie
výrobci

Vaše dotazy


Mohu mít motivy na tričku které nabízíte vyhotoveny a umístěny jinak?

  • Ano můžete. Námi nabízené předměty nejsou finálními výrobky a vše se zpracovává až po přijetí platby na náš účet. Motivy na tričkách je tedy možné po dohodě emailem umístit jinam než nabízíme, popřípadě i změnit jejich velikost dle přání. Je ale potřeba se na této úpravě domluvit předem emailem, popřípadě napsat do poznámky v objednávce vaši představu o zhotovení potisku.

Mohu mít na hrníčku také jiný motiv než nabízíte?

  • Na hrníčky nabízíme taktéž na přání tyto úpravy. Je ale nutné, pokud máte specifické přání k potisku, dodat tyto fotografie pro grafické zpracování na náš email. Dále je možné dotisk z druhé strany hrníčku vaší fotografií, textem apod. Tyto dotisky, grafické úpravy jsou opravdu k zakoupeným hrníčkům zdarma. Pokud si nevíte rady s úpravou, pište na email svá přání na potisku hrníčku.

Jaké fotografie požadujete a v jakém formátu je mám zaslat na váš email?

Zašlete mi náhled před tiskem hrníčku, nebo trička na email ?

  • Týká - li se hrníčků, tady  zasíláme orientační náhledy pouze v případě větších grafických úprav z  vašich zaslaných fotografií ( ořez bez pozadí, více fotografií na hrníčku spolu s delším textem apod. ) Je- li váš požadavek pouze na potisk fotografie bez dalších grafických a složitějších úprav, nezasíláme tyto náhledy před tiskem. U triček na přání zasíláme orientační náhledy vždy. Nezasíláme pouze náhledy, jde - li o menší dotisk třeba na rukáv jménem, nebo jde o potisk fotografie na tričko bez dalších grafických úprav. Přejete- li si i tak nějaký orientační náhled před výrobou, napište emailem a rádi zašleme. Náhledy ovšem také nezasíláme bez předešlé závazné objednávky.

Přál(a) bych si jinou barvu, nebo velikost trička, mikiny, dětské tričko než máte na výběr v e-shopu. Je to možné?

  • Samozřejmě je to možné a rádi pro vás uděláme maximum, abychom vám doobjednali i jiné velikosti, nebo barvy. Napište na e-mail své požadavky. Zašleme vám vzorník, popřípadě se vám co nejdříve informujeme o dostupnosti u dodavatelů a bude - li to možné, tak na přání doobjednáme.

Přál(a) bych si na hrníček zlatý potisk a potisk vnitřku hrníčku.

  • Technologie ( sublimace ) neumožňuje tisk zlatou barvou, ani stříbrnou. Tak jako nelze tisk vnitřku hrníčku.

Jde zhotovit potisk na mnou dodané hrníčky, puzzle, polštáře, mikiny nebo trička ?

  • Hrníčky a ostatní předměty určené pro sublimační tisk nelze dodat své. Veškeré předměty se sublimačním tiskem které nabízíme, mají speciálně upravené povrchy pro potisk a je tedy potřeba vybrat tyto produkty z naší nabídky. U triček bavlněných: vše záleží na domluvě. Pokud si přejete u nás objednat pouze potisk na svá dodaná trička, polokošile, mikiny - prosíme informujte se o těchto možnostech potisku na email.

Lze tisknout barevné obrázky a fotografie na bavlněná, barevná trička, nebo mikiny?

  • Nelze. Vyhotovíme potisk fotografiemi  a plnobarevné obrázky, popřípadě i loga ve kterých se vyskytují barevné přechody a stíny,  pouze na bílá trička ze 100% Pes materiálu (fotopotisk na fototričko) - tisk sublimací.

Tisknete i samolepky?

  • Samolepky netiskneme. Vyhotovíme samolepky pouze řezanou formou (výřez plotterem) z kvalitní jednobarevné fólie. Pro tuto výrobu nejsou vhodné předlohy jako jsou převážně: vícebarevné obrázky a fotografie, plnobarevná loga s barevnými přechody a stíny, příliš slabé kontury v motivu. Vždy k vašemu dotazu na výrobu přiložte pro naše posouzení přílohu s daným obrázkem.

Odeslal(a) jsem platbu na váš účet a nepřišla mi žádná zpráva, že jste platbu obdrželi v pořádku.

  • Tyto informace vidí pouze zákazníci, kteří u nás mají registraci, nebo si objednali výrobu předmětů přes náš e-shop. Pokud vás tedy zajímá zda jsme vaši platbu v pořádku obdrželi, informujte se emailem, nebo telefonicky. Vždy uveďte číslo vaší objednávky. Je také třeba kontrolovat složky hromadné a spam ve vaší emailové schránce.

Udělal(a) jsem objednávku zakázky, ale číslo účtu mi na email nedošlo, pouze rekapitulace objednávky.

  • V automatické zprávě po odeslání vaší objednávky opravdu číslo účtu nehledejte. Číslo účtu odesíláme osobní emailovou zprávou v pracovní dny od 8:00 do 15:00 hodin. Ke každé zakázce a s přáním na výrobu předmětů přistupujeme individuálně.

Nedošlo mi číslo účtu ani po dvou dnech od objednání zakázky.

  • Učiníte - li objednávku během víkendu, číslo účtu zašleme až v pondělí. Na všechny emaily během pracovního týdne odpovídáme vždy, jak bylo uvedeno výše, tedy od 8:00 do 15:00 hodin. Také je možnost zkontrolovat spamový koš a složku hromadné, může se objevit zpráva i tam. Samozřejmě jsme v době, kdy i vymoženost jakou je internet, může haprovat :-) a pokud vám zpráva nedojde do dvou dnů - kontaktujte se emailem, nebo telefonicky.

Mohu vrátit zboží bez udání důvodů do 14 dní ?

  • Při výrobě na zakázku není možnost vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodů viz: reklamační řád. Při výrobě potisku na tričko, mikinu nebo polokošili se prosím přeměřte a zjistěte v tabulce velikostí vaši odpovídající velikost. Konkrétní tabulka velikostí je vždy u popisu produktu zobrazena. Chybí - li vám ještě nějaké další údaje u produktu, určitě pište a dotazujte se emailem předem před výrobou.

Proč nemohu zaplatit až při převzetí na dobírku?

  • V tomto eshopu objednáváte zakázkovou výrobu potisku, gravírování, výrobu samolepek i nažehlovaček. U triček a jiného textillu, máte možnost výběru barvy fólií k potisku, umístit motivy jinam než nabízíme, a dále také možnost dotisku na přání (třeba rukávy, záda). Poté dotisky i změna motivu na hrníčky, výběr barev a velikostí samolepek, možnost změnit rozměr na přání apod. Takto upravené a vyhotovené předměty pro konkrétního zákazníka, které jsou nevyzvednuty dobírkou a k nám vráceny zpět, jsou pro nás dále neprodejné a znehodnocené.

Bylo by možné zaslat zboží i jinou zásilkovou službou, abych měl(a) zboží co nejdříve doma ?

  • Zásilky odesíláme pouze přes Českou poštu. Pokud na balíček spěcháte, a který jde běžně ,,doporučenou zásilkou,, dva až tři  dny, je možné zvolit dopravu ,,Balíkem do ruky,, Tady pošta garantuje doručení do druhého prac. dne od odeslání. Podotýkáme ale, že se tímto urychlí pouze samotná doprava - nikoliv výroba předmětů, kdy požadujeme od přijetí platby na účet u menší zakázek cca 4 pracovní dny na výrobu.

 

Pro další dotazy, připomínky, návrhy se neváhejte iformovat. Rádi všem odpovíme, popřípadě poradíme s výrobou na přání.

Na naši spolupráci wink se těší Marta Janzová 

Logotisk